Jeg har modtaget andre produkter end dem jeg bestilte
Hvis din levering ikke stemmer overens med den, du har bestilt, kan det have været en fejl på vores lager da vores kollegaer pakkede din ordre.
Nedenfor finder du løsninger på forskellige situationer:
- Har du modtaget for mange produkter, kan vi nemt lave en retur for dig. Så er det bare at kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig.
- Ønsker du at beholde det ekstra produkt, kan vi oprette en faktura og sende den til dig på mail.
- Har du modtaget for få produkter, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Så finder de en god løsning.
Bemærk! Hvis du har bestilt produkter fra forskellige mærker, der sendes fra forskellige lagre, så kan din ordre komme i to eller flere forsendelser.
Hvis du har modtaget et andet produkt end det, du har bestilt, sker følgende:
- Mail til kundeservice og fortæl os, hvad du har modtaget. Så kontakter kundeservice vores lageret og beder dem om at sende det rigtige produkt ud hurtigst muligt.
- Hvis du har valgt faktura som betalingsmetode, kan vi ændre forfaldsdatoen eller sætte den på pause, indtil du har modtaget det rigtige produkt.
- Når din vare er ankommet til dit afhentningssted, er du velkommen til samtidig at returnere det forkert leverede produkt. (Returseddel får du fra os)
- Når vi har modtaget den forkert leverede vare retur, hjælper vi dig med at afslutte sagen.
- Vælger du i stedet at beholde produktet, opretter vi en manuel faktura til dig.